"Play" by Samuel Beckett

Tinc mil coses a escriure i mai trobo el moment. Serà per falta de temps? Un dia, amb calma, buidaré la llibreta que porto a sobre. De moment, una de les fotografies al voltant de l’obra que estrenem d’aquí a res…

“The show must go on”

Fotografia feta i “revelada” per Sophie (C.R.)

(Click per veure-la més gran)

2 Responses to "Play" by Samuel Beckett

  1. Anonymous ha dit:

    El temps… aquella vella mentida. Pura convenció, a no ser que el convertim en música. Tu atures el temps amb les teves imatges, “revel.lades”, com dius, i que se’ns “revel.len” als qui les mirem, amatents al teu procés. El seguirem. Amb devoció critica.
    …/…

  2. Anonymous ha dit:

    Jo vaig viure a Catalunya. Sé que no té res a veure però m’agrada llegir blogs de gent d’alli que escriu en català.
    M’agradaría torna però…the show must go on..

    ((www.suenhomediterraneo.blogspot.com))

Deixa un comentari